FAQ

W jaki sposób odbiorę klucze od apartamentu?

Klucze przekazuje bezpośrednio przedstawiciel Sea-View Apartamenty. O chęci późniejszego przyjazdu należy poinformować nas drogą mailową bądź telefonicznie.

O której zaczyna się doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00.

Jak wygląda opuszczenie apartamentu?

Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00. Jeżeli chcą się Państwo wymeldować przed godziną 9:00 należy o tym poinformować nasze biuro drogą mailową bądź telefonicznie.

Co jest przygotowane w mieszkaniu?

Mieszkanie jest posprzątane i wyposażone w pościele i ręczniki według wcześniej zadeklarowanej liczby Gości. Nasze apartamenty są przygotowane komfortowo, na stanie jest papier toaletowy, ręcznik papierowy, kostki do zmywarki (jeżeli jest zmywarka), gąbki do mycia naczyń, ścierka, płyn do mycia naczyń.

Czy mieszkanie jest wyposażone w sprzęt gospodarstwa domowego?

Tak. Każde mieszkanie jest w pełni wyposażone w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztuce, garnki. Goście spędzający czas w naszych apartamentach mogą napawać się urokami miasta Międzyzdroje i nie muszą martwić się o wyposażenie mieszkania, w którym spędzają czas.

Opłaty dodatkowe?

Tak występują. Oprócz ceny za apartament doliczane są opłaty za końcowe sprzątanie 140 zł, opłata za parking( w zależności od apartamentu).Wszystkie opłaty są automatycznie dodane do ceny podczas procesu rezerwacji apartamentu.

Czy cena liczona jest od apartamentu czy liczby osób?

Podana cena jest za Apartament a przebywać w nim może z góry określona, maksymalna liczba osób. Cena nie będzie się zmieniać w zależności od zdeklarowanej liczby osób.

 
Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?

Każdy apartament ma ustalony inny minimalny okres pobytu. Podczas sprawdzania wolnych terminów po podaniu daty początkowej i końcowej oraz liczby osób wyświetlą się apartamenty które można rezerwować.

Czy można palić w apartamencie?

Palenie papierosów w wszystkich naszych apartamentach jest zabronione.

Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?

Tak ale tylko w wybranych apartamentach, po uzgodnieniu z personelem Sea-View Apartamenty.

Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji bez utraty wpłaconej zaliczki?

Nie, wpłacony zadatek przepada.

Czy mogę zameldować się wcześniej?

Tak, pod warunkiem dostępności apartamentu.

Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?

Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji. Gość ma możliwość wglądu w jakim czasie dane mieszkanie jest dostępne.

Czy otrzymam Fakturę za pobyt?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT na koniec pobytu.